Sandėlio veiklos įtaka produkto vertei


didėjanti globalizacijos įtaka rinkose. Pavyzdžiui, plataus vartojimo prekių sferoje dėl egzistuojančio produkcijos asortimento panašumo logistikai turi būti skiriamas ypatingas dėmesys. Prekybos srityje logistikos išlaidos sudaro labia didelę bendrųjų išlaidų dalį, o tai turi įtakos ir galutinio produkto kainai. Kompanija, siekianti išsilaikyti konkurencinėje kovoje ir neužleisti savo pozicijų rinkoje, turi nuolat gerinti teikiamų paslaugų ar gaminamos produkcijos kokybę. Atsižvelgus į logistikos raidos tendencijas bei naujai formuojamą klientų požiūrį į sandėlius pastebima, kad sandėlio, kaip organizacinio vieneto svarba, vis labiau didėja. Logistikos išlaidų analizė pagal atskirus išlaidų straipsnius akivaizdžiai patvirtina svarbą sandėlių logistikos, kaip papildomo išlaidų susiformavimo faktoriaus.