Raštvedyba
Raštvedyba arba kitaip - dokumentų valdymas, tai įstaigų, įmonių administravimo sritis apimanti dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą. Dokumentai yra darbo priemonė ir rezultatas. Tinkamas dokumentų parengimas reikalauja gerai mokėti ir tinkamai vartoti kanceliarinę (raštinės) kalbą bei išmanyti dokumentų rengimo reikalavimus, tačiau tai nėra lengva ir rengiant įvairius dokumentus ieškoma pavyzdžių.
Šioje kategorijoje autoriai dalinasi informacija apie įsidarbinimo dokumentus, pateikia dokumentų rengimo įmonėje analizes. Čia rasite gyvenimo aprašymo, motyvacinio laiško pavyzdžių. Šioje kategorijoje taip pat rasite įvairių internetinių svetainių, straipsnių, leidinių kalbos klaidų analizes. Šioje kategorijoje patalpinti darbų pavyzdžiai leis greičiau perprasti raštvedybos taisykles ir tinkamai parengti dokumentą ar lengvai atlikti analizę šia tema.