IKEA klientų segmentų analizė pagal Kartų ir Prenskio teorijas



IKEA klientų segmentų analizė pagal Kartų ir Prenskio teorijas. Įžanga. B2C segmentavimo kriterijai. Gen Z Minimalistas – Kliento avataras. Millennials Ekologiškas vartotojas – Kliento avataras. Gen X Funkcionalumo vertintojas – Kliento avataras. Baby Boomer Kokybės mėgėjas – Kliento avataras. B2B segmentavimo kriterijai. B2B Kliento avataras – Vidutinė gamybos įmonė. Išvados.
Tikslas – nustatyti IKEA tikslines auditorijas remiantis Kartų teorija ir M. Prenskio teorija. Pagrindinės teorijos: Kartų teorija: Gen Z, Millennials, Gen X, Baby Boomers M. Prenskio teorija: Skaitmeniniai čiabuviai ir migrantai.
Auditorijų segmentavimas remiantis: Amžius Lytis Geografinis regionas Pajamų lygis Šeimyninė padėtis Gyvenimo būdas.
Gen Z Minimalistas – Kliento avataras.
Amžius: 18–25 metai Lytis: Vyrai ir moterys Gyvenimo būdas: Minimalizmas, skaitmeniniai čiabuviai Pajamų lygis: Vidutinis Vertybės: Ekologija, tvarumas, technologijos Regionas: Miestai ir priemiesčiai.
Millennials Ekologiškas vartotojas – Kliento avataras.
Amžius: 26–40 metai Lytis: Vyrai ir moterys Gyvenimo būdas: Ekologija, socialinis atsakingumas Pajamų lygis: Vidutinis–aukštas Vertybės: Tvarumas, socialinės atsakomybės prekės ženklai Regionas: Didieji miestai.
Gen X Funkcionalumo vertintojas – Kliento avataras.
Amžius: 41–55 metai Lytis: Vyrai ir moterys Gyvenimo būdas: Šeimos, stabilumas, praktinė vertė Pajamų lygis: Vidutinis Vertybės: Kokybė, ilgaamžiškumas, funkcionalumas Regionas: Priemiesčiai ir maži miestai.
Baby Boomer Kokybės mėgėjas – Kliento avataras.
- MS PowerPoint 63 KB
- 2025 m.
- Lietuvių
- 10 puslapių (307 žodžiai)
- Kolegija
- Antanas
-