Automobilių pramonės evoliucija pasaulyje



Automobilių pramonė. Automobilių pramonės evoliucija pasaulyje. Automobilių pramonės struktūra ir tendencijos pasaulyje. Automobilių pramonė Lietuvoje pramonės dydis ir struktūra. Automobilių pramonės iššūkiai ir galimybės Lietuvoje. Automobilių pramonės technologijos palyginimas tarp Lietuvos ir pasaulio. Automobilių rinkos ateitis prognozės ir tendencijos.
Pagrindinės inovacijos, formavusios pramonės raidą (pvz., surinkimo linijos išradimas Ford gamykloje). Pasaulio lyderiai automobilių gamyboje (Japonija, Vokietija, JAV, Kinija) ir jų stipriausi prekių ženklai (Toyota, Volkswagen, Tesla ir kt.).
Automobilių pramonės struktūra ir tendencijos pasaulyje.
Pagrindiniai automobilių rinkos segmentai: lengvieji automobiliai, komerciniai automobiliai, elektriniai ir hibridiniai automobiliai. Šiuolaikinės tendencijos: elektromobilių augimas, autonominių transporto priemonių kūrimas, išmanieji automobiliai, dalijimosi ekonomikos modeliai (pvz., „car sharing“). Pagrindiniai automobilių gamybos pasauliniai centrai (Kinija, Europa, Šiaurės Amerika) ir jų specializacija.
Automobilių pramonė Lietuvoje: pramonės dydis ir struktūra.
Lietuvoje automobilių pramonė dažniausiai koncentruota į tiekimo grandinę, o ne į galutinę automobilių gamybą. Pagrindinės įmonės Lietuvoje: „Continental“, „Hella“, „Lear Corporation“ ir jų gaminamų komponentų asortimentas. .
- MS PowerPoint 2994 KB
- 2025 m.
- Lietuvių
- 7 puslapiai (203 žodžiai)
- Mokykla
- Vykintas
-